Verzenden en retourneren Levering & Retourzendingen Binnen 2 werkdagen na ontvangst van de betaling, wordt het pakje aan BPost of PostNL overhandigd. Indien de klant niet aanwezig is op het leveringsadres, wordt het pakket 2 weken ter beschikking gesteld in het postkantoor. Bij niet tijdige ophaling van het pakket door de klant wordt het pakket teruggestuurd naar Toepeneuze. Vanaf dit moment kan de bestelling door de klant opgehaald worden op ons adres te Dendermonde. Indien de klant het opnieuw wil laten opsturen, dienen de verzendkosten opnieuw betaald te worden. We verzenden onze pakjes in gerecycleerde verpakking. Zo houden we onze ecologische voetafdruk zo beperkt mogelijk, en hoeven we u ook geen verpakkingskosten aan te rekenen. U heeft ook de mogelijkheid het pakje zelf af te halen te Dendermonde, na het maken van een afspraak. De klant is verantwoordelijk voor het doorgeven van het correcte adres. Indien een pakket onleverbaar is door ontbrekende of verkeerde adresgegevens, zal het pakket door BPost teruggestuurd worden naar Toepeneuze. De kosten voor het opnieuw opsturen van de zending dienen eerst voldaan worden alvorens wij uw bestelling opnieuw kunnen versturen met de correcte adresgegevens. Zoniet kan de bestelling opgehaald worden in onze kantoren te Dendermonde.Verzakingsrecht – retournerenJe hebt het recht af te zien van de verkoopovereenkomst en/of de geleverde artikels te retourneren zonder betaling van boete of opgave van motief, en dit binnen 14 kalenderdagen na het afsluiten van de overeenkomst of de levering van de producten. De verzendkosten voor het retourneren van deze artikels vallen ten laste van de koper. Het aankoopbedrag wordt teruggestort zodra we te geretourneerde artikelen terug in ons bezit hebben. Het spreekt voor zich dat deze artikelen ongeopend en ongebruikt zijn en in de oorspronkelijke verpakking zitten. Terugbetaling geldt niet op artikels in solden, in outlet of artikels op bestelling.Verzendingskosten worden niet geretourneerd aan de klant. Indien bij de bestelling gratis verzending werd genoten, behouden wij het recht de kost van verzending af te trekken van uw terugbetaling.Verzending:Wij zijn niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging tijdens verzending via BPost. De producten worden zo verpakt dat beschadigingen bijna onmogelijk zijn. Bestellingen worden onder normale omstandigheden binnen de 2 dagen na ontvangst van uw betaling verstuurd. Onze standaard transporteur voor levering in België is BPost. Het trackingnummer wordt toegevoegd aan de gegevens van uw bestelling.Stencils kunnen verstuurd worden via de goedkopere brievenpost van BPost. Hierbij is geen tracking mogelijk, zodra de omslag gepost wordt, beschouwen wij uw bestelling als geleverd. Op deze verzending kan dus GEEN garantie gegeven worden! De verzendkosten zullen steeds aan de ontvanger aangerekend worden. Wij adviseren u om bestellingen zoveel mogelijk te groeperen, om hogere verzendkosten te vermijden. We doen ons best alle goederen zo goed mogelijk te beschermen tijdens het transport. Wij versturen alle pakketten met gerecycleerd verpakkingsmateriaal. Op deze manier houden we onze ecologische voetafdruk beperkt, en kunnen we u de extra kost van handling en verpakking helpen besparen.We leveren enkel aan landen binnen de Europese Unie Verzending via à BPost: http://www.bpost.be/sites/default/files/product/ListePays_NL-bpackWorld_0.pdf à Mondial Relay: https://www.mondialrelay.be/nl-be/